גל קריאות במערכת הפוליטית לאפשר לצה"ל להגיב על האירועים בדרום

    יוסי ברויער Comments Off on גל קריאות במערכת הפוליטית לאפשר לצה"ל להגיב על האירועים בדרום
    22:08
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ גוטליב תוקפת: "השאלה היא אם אנחנו מסוגלים לנצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הממשלה שנערכה היום הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "צה"ל פועל ויפעל בתקיפות" והוסיף כי "ארגוני הטרור סופגים מצה"ל פגיעות קשות".

    מאז אתמול נורו עשרות פצצות מרגמה, רקטות קסאם וטילי גראד לעבר ישיבוי הדרום ובנס הסתיים המטח ב-3 פצועים באורח קל בלבד.

    מהבוקר, נשמעים קולות רבים במערכת הפוליטית הקוראים להגיב באופן חזק ומשמעותי לירי המתמשך, לא יתכן שהחמאס ירוה עלינו עוד ועוד ואנו נשב בחיבוק ידיים, יש לעצור את המלחמה הזאת בנחישות ובעוצמה.

    השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום אמר כי ישראל תעשה הכל כדי להחזיר את השקט לדרום והוסיף, אנו מצויים תחת מתקפה כפולה, גם ירי רקטות ממושך וגם לחץ מדיני, נהיה חייבים לפעול מהר כדי למגר את שלטון החמאס.

    השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ', לא השתתף בישיבת הממשלה אלא נסע לביקור בתחנת המשטרה בשדרות, ואמר כי חמאס ישא באחריות וישלם מחיר כבד. הגיע הזמן לפעול בנחישות כדי להוריד את האיום, אמליץ לפגוע בראשי החמאס ולהמשיך בסיכולים הממוקדים.

    גם שר התחבורה ישראל כץ אמר כי "ישראל חייבת לפעול בעזה, לחסל את הנהגת החמאס. שר הפנים, אלי ישי הוסיף כי כללי המשחק בדרום על סף שינוי, האירועים בדרום מחייבים שינוי של כללי המשחק. גם שר האנרגיה והמים עוזי לנדאו אמר כי "צריך לרדוף אותם".

    בתוך גם גם בצפון הארץ, בגבול הסורי נרשמה מתיחות קלה לאחר שפגז מרגמה פגע במוצב צבאי לא היו נפגעים וההערכה היא כי לא מדובר בירי כנגד ישראל כי אם מלחמות פנימיות שגרמו לפגז תועה לפגוע בשטח ישראל. צה"ל השיב אש לעבר האזור ממנו נורה הפגז והודיע לסורים כי לא יסבול ירי לעבר ישראל גם כאשר אינו מכוון כך.

    זהו לא המקרה הראשון בתקופה האחרונה בה נרשמת מתיחות בגבול הלבנון, לפני מספר ימים פגע ירי מנשק קל בג'יפ של הצבא בגבול, לא היו נפגעים אך לרכב נגרם נזק. בנוסף, נצפו 3 טנקים סוריים שנכנסו לשטח המפורז, ישראל אז העבירה מחאה חריפה לאו"ם והבהירה כי לא תתן יד להתחממות הגזרה.



    0 תגובות